?

Log in

Alfred F. Jones
11 August 2013 @ 00:33
meet the hero
- Alfred F. Jones
Tags:
 
 
Alfred F. Jones
13 August 2012 @ 08:02

Let me just quietly blow dust off of this thing! Sorry about the impromtu roadtrip and radio silence but the open road, she called.

Back in Liberty though and maybe I'll see some of you around huh huh??

Posted via LiveJournal app for iPhone.

 
 
Alfred F. Jones
After seeing The Avengers for like a 4th time, I think it's about time I got a Captain America shield on my shoulder.

It'll be really cool!


just have to get past the needles and the scary part with the buzzing and the yeah hahaha
 
 
Alfred F. Jones
26 April 2012 @ 18:28
Thank frickin' god.

Finally.

Now to just kick back, game, work and enjoy the sunshine.

[[ooc: I said I was coming back and then exams hit me and it was terrible vnv, but I am officially off for four months so I'll be popping by people's AIMs and DEMANDING threads!]]
 
 
Alfred F. Jones
30 March 2012 @ 10:53
Now that school isn't snowing me under and there's a whole ton of freetime waiting me and the summer, would anyone like to explore that idea of Dungeons and Dragons again? C'mooooon~ you know you wanna roll some dice, read some rules and dick around!
 
 
 
Alfred F. Jones

Matt's coming back? I don't know, I mean I've got postcards and stuff but it doesn't really feel like he's coming back! Maybe I'm just used to him being gone haha!! It's weird... Family's weird.

I could use a horror movie night... Kiku I keep bailing on you because of exams but I'm all caught up so I have some time to spare!!


((ooc: i am back!! ALYSSA, WE SHALL THREAD!! And whomever else wants to can just drop a message))

Posted via LiveJournal app for iPhone.

 
 
Alfred F. Jones
13 March 2012 @ 02:30

I just got snowed under a buncha stuff and I thought I might be able to sneak LOL in the sides but nooope!! Be back soon <33

Posted via LiveJournal app for iPhone.

 
 
Alfred F. Jones
21 February 2012 @ 11:13
If you ever, EVER find an alien/supernatural occurrence/zombie/ect. please tell me!! PLEASE!!

Kiku are you still up for a movie night? I wanna get my FRIGHT ON.
 
 
Alfred F. Jones
30 January 2012 @ 12:43
man it's totally quiet around here

~weirrrrrd~

Potential cause: Aliens.